Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®

3,9 van 5 sterren, 293 reviews. Naar de reviews
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 1
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 2
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 3
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 5
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 6
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 7
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 8
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 9
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 10
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 11
Foam eartips - Standaard - Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes - foamigo®, foto 12

Prijs 14,95

Maat · Mix (S + M + L)6 eartips
Aantal: 1

Op voorraad

  • iDEAL
  • Klarna
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Shop Pay
  • Apple Pay
  • Google Pay
Tot 15% korting

Combineren kan ook in de winkelwagen

Over dit product

  • Zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes
  • foamigo®

Deze foam eartips opzetstukjes maken je oordopjes extra comfortabel. Het is de standaard maat, die op de meeste oordopjes passen. Je knijpt de eartips in voordat je ze in doet en ze zetten langzaam weer uit in je oor. Zo verbeteren de oortjes het draagcomfort van je oordopjes. De tips worden in 3 maten geleverd. Small, medium en large.

Kies voor small, medium of large eartips

  • 6× small
  • 6× medium
  • 6× large
  • 6× extra large
  • 6× mix (2×S + 2×M + 2×L)

Weet je je maat niet? 
Kies dan de mix met drie verschillende setjes met 3 verschillende maten (small, medium en large). 

Diameter
De ear tips hebben een flexibele diameter van 4.5mm en daarmee passen ze op vrijwel elke oordop. Een flexibele diameter betekent dat de opening zich aanpast aan de grootte van je oordop. Ze passen dus vrijwel op alle oordopjes.

De oordopjes passen gewoon nog in de oplaadcase.  

Hoe plaats je de foam ear tips?
De foam ear tips plaats je gemakkelijk om je oordopje. Haal de standaard ear tips die meestal van siliconen zijn gemaakt) van de oordop af.

1. Haal de Eardopes foam ear tips uit het zakje. En wacht even tot ze zijn uitgezet. Soms zijn ze namelijk nog wat samengeknepen door het zakje waar ze in zitten.
2. Druk de ear tip op de opening van de oordop. Zorg dat je de foam ear tip schuin op de oordop plaatst. Als de oordop in de ear tip schuift trek je de foam ear tip weer recht. Een beetje zoals je een band om een velg plaatst: schuin erop duwen en dan rechttrekken.

Klaar! Nu kun je met extra comfort naar je muziek luisteren.

Uiteraard zijn deze opzetstukjes geseald in het zakje om jouw hygiëne te waarborgen.

Bekijk ook

Bekijk de video

foamigo® past op de meeste oordopjes

Passen (o.a.) op de volgende oordopjes:

Apple

Voor de Airpods heb je andere eartips nodig:

❌Airpods Pro 2 (bekijk eartips)
❌Airpods Pro (bekijk eartips)

DunRock

Eardopes

✔️ B6 Pro

Jabra

JBL

✔️ JBL Live Pro+
✔️ JBL Live Pro 2 TWS
✔️ JBL Reflect Aero TWS
✔️ JBL Wave 200TWS
✔️ JBL Club Pro+ TWS
✔️ JBL Tune 130NC TWS
✔️ JBL Endurance Race TWS
✔️ JBL Live Free NC+ TWS
✔️ JBL Tour Pro+ TWS
✔️ JBL Reflect Mini NC
✔️ JBL Endurance Peak II
✔️ JBL Reflect Flow Pro

LG

✔️ LG Tone Free DFP5
✔️ LG Tone Free DFP
✔️ LG Tone Free DFP9

OneMelon

✔️ Waterfall
❌ Drops

OnePlus

✔️ Buds Pro

Samsung

✔️Galaxy Galaxy Buds
✔️Galaxy Galaxy Buds 2
✔️Galaxy Galaxy Buds Plus

Je hebt andere eartips nodig bij deze oordopjes:
❌ Galaxy Buds Pro (bekijk eartips)
❌ Galaxy Buds2 Pro (bekijk eartips)

Sennheiser

✔️ MOMENTUM True Wireless
✔️ SPORT True Wireless
✔️ CX Plus SE True Wireless
✔️ CX Plus True Wireless

Sony

✔️Sony WF-1000XM3
✔️Sony WI C300

Je hebt andere eartips nodig bij deze oordopjes:
❌Sony WF-1000XM4 (bekijk) ❌Sony LinkBuds S (bekijk) ❌Sony WF-1000MX5 (bekijk)

SoundPEATS

✔️Air 3 Pro
✔️Free 2 Classic
✔️H1
✔️H2
✔️Mini
✔️Mini Pro
✔️Q
✔️Q30HD
✔️Q35HD
✔️S5
✔️Sonic
✔️Sonic Pro
✔️T2
✔️T3
✔️True Capsule
✔️True Capsule 2
✔️Truengine 3SE
✔️TrueFree2
✔️TrueWings

Passen niet op:

Deze oordopjes

Op je oordop

Je drukt de Eardopes eartips makkelijk op de opening van de oordop. Daarna blijven ze goed zitten.

Reviews

3,9

3,9 van 5 sterren

3,9 van 5 uit 293 geverifieerde reviews

  1. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Medium

    Zitten super goed

    • Pasvorm

    Jan

    Geverifieerde koper
  2. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Medium

    Prima

    Hele fijne dopjes, glijden nu minder snel uit m'n oren. En het dempt veel beter. Met de originele op noisecanceling, hoorde ik evengoed nog de wind suisen. Met deze foam dopjes geen last meer van!

    • Pasvorm
    • Ruisonderdrukking

    Suzanne

    Geverifieerde koper
  3. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    Passen niet

    Staat expliciet bij voor airpods pro en airpods pro 2, maar sluiten niet er niet op aan. Nutteloze aankoop dus.

    • Pasvorm

    Guus

    Geverifieerde koper

    Antwoord van Eardopes

    Hi Guus, wat vervelend. Er staat juist expliciet bij dat deze eartips niet passen op de Airpods Pro (1+2). Je hebt deze nodig: https://eardopes.nl/products/foam-eartips-voor-airpods-pro. Maar geen punt. Dat kan de beste overkomen. We sturen je graag de juiste set na. We sturen je direct een bericht en dan gaan we het regelen. Groet, Team Eardopes

  4. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    goedzittend

    De dopjes blijven goed zitten. Beter dan de dopjes die er op zaten.

    • Pasvorm

    Ted

    Geverifieerde koper
  5. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    Eartips schuim opzetstukjes

    Opzich goede eartips schuim opzetstukjes, maar ze sluiten voor mij niet genoeg af

    • Pasvorm

    Lambert

    Geverifieerde koper
  6. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    Waardevolle tip

    Kreeg via JBL klantenservice de tip om bij eardopes foam eartips te kopen om te proberen. Op de website van Eardopes kon ik uitgebreid en duidelijk informatie lezen. Aangezien een setje niet zo duur is, heb ik een setje aangeschaft. Uitgeprobeerd welke maat het prettigst zit en noice canseling goed blijft werken. Nu kan ik zeggen dat ik tevreden ben met de foam eartips. En het een aanrader vindt.

    • Pasvorm
    • Levering en service
    • Prijs

    C.

    Geverifieerde koper
  7. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    Perfect

    Voor mijn Soundcore Sleep oortjes zocht ik foamdopjes.na verschillende te hebben geprobeerd uiteindelijk bij Eardopes terechtgekomen. Na mijn vraag via de WhatsApp gesteld te hebben [zelfs op zondag] een hele snelle reactie. Foto's gestuurd en maandagochtend kreeg ik door welke ik kon bestellen. Dezelfde avond nog besteld en volgende ochtend al in huis. En wat een feest het past perfect en met 3 maten elke nacht uitgeprobeerd om te kijken welke het fijnst zijn. Super snelle service en hele vriendelijke reacties op mijn vragen.

    • Geluid
    • Pasvorm
    • Levering en service

    Nicole

    Geverifieerde koper

    Antwoord van Eardopes

    Hi Nicole, wat leuk om dat terug te lezen. Ja, daar staan we ook voor. Een stapje verder zetten dan anderen. Veel plezier met de eartips. Groet, Team Eardopes

  8. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Small

    Fijne zachte vormbare eartips

    De eartips kun je samenknijpen, zodat ze zich goed naar je oor vormen. Helaas niet geschikt voor de ook bestelde Onemelon Drops.

    • Pasvorm
    • Levering en service

    Bianca

    Geverifieerde koper
  9. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    Mwa..

    Zelfs de kleinste versie passen niet erg goed in mn oren. Meestal blijven ze redelijk zitten, soms niet.. het is beter dan de originele dopjes maar de echte oplossing is het voor mij niet

    • Pasvorm

    Marianne

    Geverifieerde koper

    Antwoord van Eardopes

    Hi Marianne, dank voor je review. Als tip (eartip ) wil ik nog meegeven: probeer juist een groter maatje dan de kleinste. Het is belangrijk dat de eartips in je oor klemmen. En dan kan het handig zijn om juist een groter maatje uit de set te gebruiken. Groet, Team Eardopes

  10. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Small

    Goede oplossing voor mensen met een kleine gehoorgang

    Fijne zachte opzetstukjes voor je in-ear oordoppen. Van de standaard bijgeleverde tips past zelfs de kleinste maat niet in mijn oor, waardoor het geluid ook nooit goed was. Deze zijn zacht en kan je in elkaar drukken, waardoor het geluid wel goed is! Van mij hadden ze nóg wel een beetje kleiner gemogen, maar dit is in ieder geval al een verschil van dag en nacht. Levering was snel, wel zaten de 6 keer maat S-dopjes in de verpakking van 2L, 2M en 2S, waardoor ik eerst even bang was dat ik de verkeerde had gekregen, maar ze bleken wel allemaal dezelfde grootte te zijn.

    • Geluid
    • Pasvorm
    • Levering en service

    Hanneke

    Geverifieerde koper
  11. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    Foam eartips zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes van Eardopes

    • Pasvorm

    George

    Geverifieerde koper
  12. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Medium

    Prima

    Ook fijn met sporten

    • Pasvorm

    Ronald

    Geverifieerde koper
  13. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    Prima foam oordopjes

    Hadden nog beter geweest als ze iets verder uitsteken (langer tunnel naar de luidspeker) dan zouden ze steviger blijven zitten zonder dat ik ze stevig aan moet drukken

    • Pasvorm

    Marc

    Geverifieerde koper
  14. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Large

    Foam eartips zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes van Eardopes

    • Pasvorm

    Leen

    Geverifieerde koper
  15. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    Snelle bezorging

    Het bestellen ging makkelijk. Het werd snel bezorgd. Echter wordt het probleem niet verholpen door deze nieuwe opzetstukjes. Ze zitten wel beter dan de originele, maar mijn earbuds vallen nog steeds uit mijn oren.

    • Pasvorm
    • Levering en service

    Desiree

    Geverifieerde koper
  16. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    Oke

    Zitten ietsje beter dan de oortjes die ik bij de buds 2 kreeg.

    • Pasvorm

    Marybelle

    Geverifieerde koper
  17. 4 van 5 sterren

    Gekocht: 6× Mix (2×S + 2×M + 2×L)

    Foam eartips zachte schuim opzetstukjes voor oordopjes van Eardopes

    • Pasvorm

    Marcel

    Geverifieerde koper
  18. 4 van 5 sterren

    Gekocht: Mix (S+M+L)

    Blijven niet goed zitten

    Helaas blijven deze eardopes bij mij niet in m'n oren zitten dus vond het zonde van mijn geld. Een hele fijne service van Eardopes, na mijn review direct het geld terug gekregen omdat ik niet tevreden ben. Waarvoor dank!

    • Pasvorm
    • Levering en service

    Anke

    Geverifieerde koper

    Antwoord van Eardopes

    Hi Anke, Dank voor je review. We hebben een tijdje geleden het aankoopbedrag terugbetaald. En we hebben je gevraagd welke oordopjes gebruikt (daar kunnen we toekomstige klanten mee helpen). Alleen we hebben niets meer van je vernomen. Waarschijnlijk heb je oordopjes die niet heel bekend of populair zijn. Anders hadden we ze wel al in de lijst staan met oordopjes waar onze foam eartips op passen. Groet, Team Eardopes

  19. 4 van 5 sterren

    Gekocht: Mix (S+M+L)

    De eartips passen niet goed op mijn huawei freebuds, waardoor ze nog makkelijker uitvallen dan met de standaard silicone eartips. Erg jammer! Echter heeft Eardopes meteen het bedrag teruggestort, dus erg goeie service!

    • Pasvorm
    • Levering en service

    Emma

    Geverifieerde koper

    Antwoord van Eardopes

    Hi Emma, Dank voor jouw waardevolle feedback. We hebben direct op de productpagina vermeld dat de foam eartips niet op de Huawei Freebuds passen. Ik heb je het aankoopbedrag teruggestort. Groet, Team Eardopes

  20. 4 van 5 sterren

    Gekocht: Mix (S+M+L)

    Iets minder goed afsluitend dan origineel, wel makkelijker te kneden en in te brengen

    De originele eartips bij mijn Sony sloten de buitenwereld nét iets beter af, maar de eardopes doen dat heel acceptabel, zeker gezien de prijs. Hopen dat ze het ook iets langer volhouden dan de originele dopjes 🤞 Overigens wel wonderlijk dat mij een set gratis dopjes werden beloofd nadat ik feedback zou krijgen, die ik vervolgens niet kreeg...

    • Pasvorm
    • Ruisonderdrukking
    • Prijs

    Mark

    Geverifieerde koper
  21. 4 van 5 sterren

    Comfortabel en meerdere maten

    Geen track and trace maar voor de rest een top product

    • Pasvorm

    Tarik

    Geverifieerde koper

    Antwoord van Eardopes

    Hi Tarik, fijn dat je zo tevreden bent met het product. We versturen altijd dezelfde dag nog. Als je 1x foam eartips koopt, sturen we niet met een brievenbuspakje, want dan kunnen we de totaalprijs niet onder de 10 euro houden. Onze inschatting is dat mensen liever minder dan 10 euro betalen, dan bijv. 13,95 incl. track & trace. Maar goed, wij staan in elk geval 100% garant voor de levering. Groet, Team Eardopes

  22. 4 van 5 sterren

    Ze blijven goed zitten, enkel de muziek kwaliteit valt wat tegen. Dit komt wellicht met dat ik over of on ear gewoon ben.

    • Geluid
    • Pasvorm

    Gunther

    Geverifieerde koper
  23. 4 van 5 sterren

    Comfortabel

    Ik heb de KZ ASX gekocht en deze Foam ear tips erbij gekocht. Ze sluiten goed af en zijn aanvulling op de in-eardopjes. Aanrader om ze direct mee te bestellen!

    • Pasvorm
    • Levering en service

    Frans

    Geverifieerde koper
  24. 4 van 5 sterren

    Goed passende oorstukjes (eartips)

    Elk oor is anders en de extra eartips met een speciale schuimvulling maakten ze nog beter passend, met minder kans op kwijtraken bij gebruik.

    • Pasvorm

    Eelco

    Geverifieerde koper
  25. 4 van 5 sterren

    Past niet door mijn eigen schuld.

    Ik had de maat van de "inner gap" van mijn eigen oordopjes niet opgemeten omdat ik ervan uit ging door de omschrijving van de eardopes: "The inner gap of 4 mm is suitable for almost every earbud" die dus ook wel op die van mij zoude passen. (Assumption is the mother of all fuck-ups) Maar de maat van mijn inner gap is 6mm en dat is een te groot verschil om te overbruggen. Eardopes heeft meteen aangeboden om het bedrag te restitueren, maar dat hoeft niet van mij. Het is tenslotte mijn eigen schuld. Mooie service, dat wel. Eigenlijk zou ik geen rating moeten geven, want waar geeft ik die dan voor? Voor de EarTips? Dat kan niet want die passen niet. Voor de service, dat kan wel en die was goed. Dus vandaar 4 sterren.

    Toon hele review
    • Pasvorm
    • Levering en service

    Erik

    Geverifieerde koper

    Antwoord van Eardopes

    Hi Erik, Met een review maak je ons altijd blij. Dank daarvoor. Groet, Team Eardopes

  26. 4 van 5 sterren

    Goede aankoop

    Ik ben lang op zoek geweest naar EarPods met een goede microfoon. Dankzij deze site met geluidsfragmenten had ik mijn keuze snel gemaakt. Op de site werd aangegeven extra foam dopjes te bestellen dus dat heb ik gedaan maar nog steeds vind ik ze niet geweldig zitten. Het geluid is heel goed en ook de microfoon is wat ik zocht. De pods storen regelmatig en ik weet niet of daarmee aangegeven wordt dat ze bijna leeg zijn of dat er iets anders aan de hand is. Ik heb in ieder geval nog geen gesprek kunnen voeren zonder dat dit gebeurt. Ik ben geen techneut dus misschien ligt het aan mij. Al met al een prima prijs - kwaliteit verhouding

    Toon hele review
    • Geluid
    • Pasvorm
    • Gesprekken

    Isa

    Geverifieerde koper
  27. 4 van 5 sterren

    Nieuwe Eardopes gekregen.

    De opzetstukjes zijn veel te klein, vallen er uit. Ik heb het nog even verder bekeken en het lijkt er op dat er maar twee maten in de verpakking zitten, nl 2 dopjes van 10 mm en 4 dopjes van 12 mm. Mogelijk is de boel niet juist verpakt. Heel snel vervangende Eardopes gekregen ! ! ! Deze doen wat het moet doen blijven prima zitten. Ik ben tevreden.

    • Pasvorm

    Joop

    Geverifieerde koper

    Antwoord van Eardopes

    Hi Joop, Dank voor je review! Goed dat we het hebben kunnen oplossen. Blijkbaar was 1 exemplaar verkeerd uitgesneden. Dit is de eerste keer dat we dat meemaken. Maar we zijn blij dat het dus enkel om een verkeerde set ging en dat je tevreden bent over het algehele product. Veel plezier met de foam ear tips! Groet, team Eardopes

Heeft deze pagina je geholpen?